Zadovoljstvo kupaca je naš prioritet!

Zadovoljni kupci kao osnov uspeha

NATIVO™ brend dizajnira i prodaje dizajnerski nameštaj i dekorativni aksesoar u sledećim zemljama: Nemačka, Švajcarska, Austrija, Francuska, Italija, Holandija, Belgija i Srbija. NATIVO™ prodajni saloni nameštaja naleze se u Nemačkoj, Austriji, Švajcarskoj i Srbiji. U njima kupci mogu na licu mesta da testiraju i kupe nameštaj. U Francuskoj, Italiji, Holandiji i Belgiji brend NATIVO ima svoje internet prodavnice, a u planu je otvaranje filijala i u ovim zemljama.

Zahvaljujući ekspanziji na nova inostrana tržišta NATIVO™ brend je u poslednjim godinama značajno porastao i pridobio brojne kupce. Upravo su kupci u fokusu NATIVO poslovne politike. Poverenje, visok stepen zadovoljstva našim proizvodima i uslugama, preporuke i vernost kupaca čine osnovu za uspeh NATIVO™ brenda i firme Insomnia Interiors d.o.o.

Zasluženo poverenje NATIVO™ brenda

Svesni smo da se poverenje kupaca mora svaki danom iznova zaslužiti. Pozitivne ocene kupaca NATIVO™ prodajnog salona nameštaja u Beogradu su važan parametar i motivišu sve radnike NATIVO™ da daju svoj maksimum. Naročito nam je važno da znamo šta kupci očekuju. Prilagođavamo naše usluge potrebama kupaca i tako konstantno radimo na poboljšanju kvaliteta NATIVO™ proizvoda i usluga.

Tako smo na primer usled povećanje telefonskih upita, do kojih je došlo nakon velikog poslovnog uspeha brenda NATIVO™, povećali broj radnika u korisničkoj podršci i nadogradili naš Client-Relation-Management sistem. Umanjili smo vreme odgovora na telefonske i elektronske upite i istovremeno poboljšali kvalitet istih.

Ništa ne govori bolje od utisaka samih kupaca. Pozivamo sve kupce da posete NATIVO™ salon nameštaja u Beogradu i testiraju kvalitet proizvoda!

Ocene kupaca

Povratne informacije kupaca su nam veoma važne. Redovnim telefonskim anketama kontrolišemo i ispitujemo kvalitet naših usluga i proizvoda i dajemo priliku kupcima da nas ocene. Telefonskim anketama dajemo priliku kupcima precizno ocene naše proizvode i usluge. NATIVO™ svake nedelje bira kupce metodom slučajnog izbora, grupisanjem po ciljnim grupama i klasama proizvoda.

Uprkos velikim naporima NATIVO™ korisničke podrške da sve kupce maksimalno opsluži i da nađe rešenje za svaki problem, reklamacije i žalbe nije moguće u potpunosti izbeći. Za NATIVO™ je svaka žalba prilika za poboljšanje. Sve reklamacije obrađujemo i rešavamo u najkraćem roku obradimo.

Ponosni smo što brend NATIVOima preko 50.000 zadovoljnih kupaca.

* Računato na osnovu sledećih podataka: 2018. godine 1.331 od UKUPNO 1.462 internacionalnih kupaca koji su učestvovali u telefonskoj anketi su veoma zadovoljni uslugom. U procentima 91,039 %. Izraženo u sistemu ocena od 5 poena = 4,56 poena. Radi revnosnijeg predstavljanja koristi se sistem zvezdica. U ovom slučaju to je 4,5 zvezdice.

Statistika reklamacija za 2018. godinu

NATIVO™ održava transparentu komunikaciju sa kupcimai zato svake godine objavljuje statistiku reklamacija.

Statistika NATIVO™ brenda za 2018. godinu ukazuje da je 7% kupaca uložilo žalbu. Ova informacija ukazuje da su se proizvodi brenda NATIVO™ pokazali veoma dobro u odnosu na prosek branše i to na preko 400 kupaca mesečno širom sveta!

Sledeći grafikon prikazuje izveštaj o reklamacijama u 2018. godini za dizajnerski nameštaj i dekorativni aksesoar NATIVO™ širom sveta! Ona obuhvata sve zemlje u kojima NATIVO™ direktno ili indirektno posluje : Švajcarska, Francuska, Nemačka, Austrija, Belgija, Holandija, Italija, Srbija.


*Kao reklamacija/garancija se računaju sve prijave kupaca za koje je korisnička podrška u svakoj zemlji NATIVO™ predstavništva zabeležila reklamaciju putem emaila ili poštom.

Poređenje poslovanja u 2016. i 2017. godini

Broj ukupnih prodaja je opao u 2017. godini u poređenju sa 2016. godinom u kojoj je prodato 8'786 komada nameštaja širom sveta. To je posledica fokusiranja asortimana na velike komade nameštaja kao što su dizajnerske garniture , kreveti i baštenske garniture. Takođe smo pojedine kategorije proizvoda izbacili iz dosadašnje ponude. Odustali smo od nepouzdanih proizvođača i dobavljača i na taj način uspeli da poboljšamo zadovoljstvo kupaca za 1% u odnosu na 2016. godinu. Istovremeno, Promet porastao, sve zbog fokusiranja na prodaju velikih komada nameštaja.

Efikasna korisnička podrška

NATIVO™ konstantno traži nove načine za efikasniju podršku kupcima i zainteresovanim klijentima. Mnogi kupci su se već uverili u NATIVO™ brzu i ljubaznu korisničku podršku. NATIVO™ ima i After-Sales-Service: metodom slučajnog izbora biramo kupce za telefonske ankete kako bismo se osigurali da su svi zahtevi klijenta ispoštovani tokom porudžbine i dostave proizvoda.

Uvek dostupni za naše kupce!

Za sva pitanja o proizvodima i uslugama posetite NATIVO™ salon nameštaja u Beogradu ili nas kontaktirajte putem mejla ili telfona. NATIVO™ korisnička podrška je Vaš pouzdan partner u svakoj prilici.

Za dodatne informacije:

NATIVO™ u TC Zemun Park
Autoput za Novi Sad 124-126
11186 Beograd

Radno vreme

Ponedeljak - Nedelja: 10:00 - 22:00

tel: +381 11 424 09 03
e-mail: info@nativonamestaj.rs
web: www.nativonamestaj.rs